Thursday, December 30, 2010

«Իրանն ու Իսրայելը դաշնակիցներ են»

Իրանական «Սունի Նյուզ» լրատու կայքի հաղորդմամբ, լիբանանցի փորձագետ Անտուան Սեֆիրը Փարիզում ունեցած իր ելույթի ընթացքում հայտարարել է. «Իրանի ու Իսրայելի հարաբերությունները հիմնված են երկկողմ փոխադարձ շահերի վրա, և այդ երկու երկրները միմյանց դաշնակիցներ են»։
Սեֆիրի տեղեկացմամբ, 2007 թվականին Իրան այցելության ժամանակ ինքը հանդիպել է Իրանի ազգային անվտանգության քարտուղար Ալի Լարիջանիի հետ: Հանդիպումից հետո փորձագետը նկատել է, որ երեք հոգի ևս պատրաստվում են հանդիպել Լարիջանիի հետ: «Երբ այդ երեք դիվանագետների հետ ծանոթացա, նկատեցի, որ նրանք հրեական անուններ ունեն: Դա ինձ հետաքրքրեց: Վերադառնալուց հետո հետաքրքրվեցի նրանց մասին և հասկացա, որ նրանց գլխավորը Մոսադի ռազմավարական թղթածրարների պատասխանատուն էր: Մի ֆրանսացի դիվանագետի խնդրեցի, որ հանդիպում կազմակերպի հիշյալ անձի հետ: Երբ ես հանդիպեցի Մոսադի այդ պաշտոնյայի հետ, նա հարցրեց հանդիպման պատճառը, և ես ասացի, որ ցանկանում եմ պարզել, թե ինչու էր այցելել Իրան: Նա ինձ հեգնաքով պատասխանեց. «Անտուան, ես կարծում էի՝ դու սրամիտ անձնավորություն ես, չգիտե՞ս, որ մեր և Իրանի հարաբերությունները 1979-ից ի վեր անգամ մեկ օրով չեն դադարել»,- պատմել է Սեֆիրը, որի կարծիքով Իրանի իշխանությունների հակաիսրայելական հայտարարությունները միայն հանրության և արաբական երկրներին վախեցնելու համար են:

Արթին Առաքելյան
«Առաջին» Լրատվական

0 Պատգամ:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Բլոգը պատրաստել է Արթին Առաքելյանը