Friday, December 24, 2010

Մոթաքին պաշտոնապես պատասխանել է Ահմադինեժադին

Իրանի ԱԳ նախկին նախարար Մանուչեհր Մոթաքին, ի վերջո, պաշտոնապես պատասխանեց Իրանի նախագահի ու նրա կողմնակիցների այն հայտարարություններին, թե ինքը նախապես իրազեկված է եղել իր պաշտոնանկության մասին:
Ըստ իրանական «Մեհր» գործակալության, Մոթաքին հրապարակել է հայտարարություն՝ շեշտելով, որ տեղյակ չի եղել ո՛չ պաշտոնանկությունից, ո՛չ էլ իր հրաժեշտի արարողության ճշգրիտ օրից:
Հայտարարության մեջ իր պաշտոնանկության ձևը ոչ իսլամական և քաղաքական նորմերից դուրս համարելով՝ հայտնում է, որ իր պաշտոնանկության լուրը ստացել է Սենեգալի իշխանություններից:
Հայտարարության վերջում ասվում է. «Ես հերքում եմ բոլոր այն հայտարարությունները, թե ես տեղյակ եմ եղել իմ պաշտոնանկության և, որ ավելի ծիծաղելի է, իմ հրաժեշտի արարողության մասին»։
Հարկ է նշել, որ Իրանի նախագահ Ահմադինեժադի թիմակիցները և նա ինքը Ստամբուլում հայտարարել էին, թե Մոթաքին տեղեկացված է եղել իր պաշտոնանկության մասին ու, հրաժեշտի օրը իմանալով հանդերձ, ներկա չի եղել արարողությանը:

Արթին Առաքելյան
«Առաջին» Լրատվական

0 Պատգամ:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Բլոգը պատրաստել է Արթին Առաքելյանը