Եւս մի ցավալի դեպք է տեղի ունեցել, եւ այս անգամ Ֆրանսական մի օդանավ, անհետացել է Ատլանտյան օվկիանոսում: Լրատվամիջոցներն այսպես հաղորդեցին լուրը.
Ֆրանսիայի ավիաուղիներին պատկանող ճամբորդատար մի օդանավ՝ 216 ուղևորներով ու 12 անձնակազմով անհետացել է Բրազիլիայի երկնքում :
Այդ օդանավը՝ Ռիո Դե Ժաներոյի օդանավակայանից մեկնել է Փարիզ , սակայն երկինք բարձրանալուց մի քանի րոպե հետո անջատվել է նրա կապը՝ Ռիո Դե Ժաներոյի թռիչքների հսկիչ աշտարակի հետ :
Հետաքրքին այն է, որ դեռ ոչոքու չի հաջողվել գտնել հիշյալ օդանավը: Պատասխանատուները հայտարարել են, թե գտնվել է օդանավի մի քանի սարք, բայց վստահ չեն թե դա պատկանում է Ֆրանսական անհետ կորած օդանավին: Դժբախտաբար մինչեւ այսօր, նաեւ չի գտնվել օդանավի «սեւ տուփը», որը հակառակ իր անվանը, դա նարջագույն է եւ մինչեւ մէկ ամիս անընդհատ ազդանշաններ է արձակում:
Մի այլ հետաքրքիր երեւույթ է նաեւ այն, որ Ատլանտյան օվկիանոսը անընդհատ վերահսկվում է երկու կամ երեք D.S.P. կոչվող արբանյակներով: Հիշյալ արբանյակները հետապնդում են ջեմությունը, օրինակ բալեստիկ հրթիռներից առաջացած ջերմությունը: Նույիսկ այդ արբանյակները ոչ մի հետք չեն այձանագրել որեւե պայթյուն կամ կայծակի հարված: Սրան պիտի ավելացնել այն, որ դեպքի ժամանակ ոչ մի անհատական կամ մեխանիկ օգնության ազդանշան չի արձակվել օդանավից: Նմանօրինակ դեպքերի ժամանակ, եթե անգամ օդաչուներն օգնության ազդանշաններ չեն հաղորդում, օդանավի մեխանիկական սարքերը դա կատարում են անվարան ձեւով:
Այն ինչ որ պարզ է, դեռ բոլորը փնտռում են օդանավը, ատլանտյան օվկիանոսում, բայց եթե մի քիչ փորձենք հեռանալ ռեալ իրականությունից, կարելի է ենթադրել, թե իրականում տեղի է ունեցել LOST-ի դեպքը, այս անգամ Ատլանտյան օվկիանոսում:
0 Պատգամ:
Post a Comment