Friday, February 04, 2011

Գրաֆիթի (Graffiti) արվեստի սիրահարներին

Մի քանի օր է, ինչ տարված եմ քաղաքական հարցերով, որը ինձ թույլ չեն տվել մի քիչ դուրս գալ իրավիճակից ու հեռանալ քաղաքականությունից: Մեկ է, բոլորս մի կերպ կապված ենք քաղաքականության հետ, բայց թե ասում են ամեն ինչ իր չափ ու սահմանն ունի:
Հիմա ես էլ փորձում եմ մի պահ հեռանալ քաղաքական աշխարից, ու գրել մի նոր թեմայի մասին:
Ուզում եմ մի նոր կայք ներկայացնել, որը կհետաքրքրի գրաֆիթի կոչված արվեստի սիրահարներին:
Մենք բոլորս, քիչ ու շատ ծանոթ ենք այդ արվեստի հետ ու գրեթե ամեն օր, մի կերպ տեսնում ենք պատերին կազմված գրաֆիթի նկարներ: Այս կայքը հետաքրքրելու է այն մարդկանց, ովքեր ցանկանում են նախ իրենց մտքին եկած թեման փորձարկեն, տեսնեն ինչպիսի կստացվի:
Ուրեմն կարող եք այցելել http://graffiti.playdo.com/ կայք ու ինչքա՜ն, որ ուզում եք գրաֆիթի պատկերներ ստեղծագործեք:
Հույսով, որ այդ կայքում ձեր մտահղացումները փորձարկելուց հետո, այսուհետ մեր քաղաքի պատերին ավելի որակյալ գրաֆիթիների ականատես կլինենք:
Բարի վայելում...

0 Պատգամ:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Բլոգը պատրաստել է Արթին Առաքելյանը