Monday, July 12, 2010

Nibbo . Բարելաււած որոնում Google -ի հիման վրայ


Ես հիմնականում որոնման գործերը կատարում եմ աշխարհահռչակ Google -ի որոնման համակարգով: Բայց այս օրերին գտել եմ մի շատ հետաքրքիր կայքէջ, որն աշխատում է հէնց Google -ի հիման վրայ, բայց մի տարբերութեամբ եւ դա այն է, որ որոնում կատարելիս, բոլոր տւեալները, ինչպիսիք են կայքէջեր, նկարներ, տեսագրութիւններ, վիկիփեդիայում գոյութիւն ունեցող տեղեկութիւններ որոնւող թեմայի մասին, եւ այլ շատ ուրիշ տեղեկութիւններն ամբողջութեամբ յատնւում եմ մէկ էջի վրայ: Երկրորդ կարեւոր հատկութիւնն այն է, որ այլեւս գոյութիւն չունի "Next" կոճակները եւ էջը դիտելով բեռնաւորւում են յաջորդ էջերը:
Եւ այդ հետաքրքիր կայքէջի անունն է Nibbo : Նիբբոն մտադիր է բարելաւել որոնողական համակարգը համացանցում եւ իմ կարծիքով դա յաջողւել է Նիբբոյի ստեղծողներին:
Առաջարկում եմ դուք էլ օգտագործեք Նիբբոն եւ կը համոզւէք, որ որոնումն աւելի յաճելի կը դառնայ ձեր համար:

0 Պատգամ:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Բլոգը պատրաստել է Արթին Առաքելյանը