Sunday, December 27, 2009

Երկու նոր բաժին, նոր տարւայ առիթով

2010-ի նոր տարւայ առիթով մտադիր եմ երկու նոր բաժին աւելացնել իմ անձնական բլոգին, առաջինը «միջազգային մամուլի տեսութիւն»ն է, որի միջոցով ընթերցողներին կը ներկայացնեմ, միջազգային մամուլում արտացոլւած թեմաները Իրանի, Հայաստանի ու հայութեան մասին: Կը փորձեմ այդ մամուլների ուղղակի յղումը ներկայացնել, որը ցանկացողները հնարաւորութիւն կունենան ուղղակի կերպով ընթերցել եւ ծանօթանալ թեմային:
Եւ երկրորդ նորութիւնն էլ ոմանց ծանօթ «Անբառ Բարբառանք»ն է: Բացադրութեան կարգով պիտի ասեմ, որ այս բաժինը աւելացնում եմ բարեկամներիս եւ ընկերներիս «ճնշման» հետեւանքով: «Անբառ Բարբառանք» սիւնակը ես ժամանակին տպագրում էին Ալիք օրաթերթի երկրորդ էջում: Դա իր մէջ պարունակում էր օրւայ քաղաքական եւ հասարակական ծաղրանկար, որը պիտի խօստուանեմ, որ շատ սիրւած էր ընթերցողների մօտ: Արդէն մէկ տարի է ինչ ես Ալիքում չեմ եւ բնականաբար այդ սիւնակն էլ չի տպագրւում: Հիմա, հետաքրքրւողների առաջարկով, ես կը փորձեմ շաբաթական կարգով, եւ յստակ թեմայով հրապարակել մեր շատ սիրւած «Անբառ Բարբառանք»-ը, յոյս ունենալով որ կ՛ընդառաջւի իմ բլոգը այցելողների կողմից:

0 Պատգամ:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Բլոգը պատրաստել է Արթին Առաքելյանը